Måndag!






Helgen gick fort, man önskar det var fredag igen!

Igår var det en helt underbar dag/kväll med hilda, vi hade mycket sköj!
och den sötisen somnade juh medans vi kollade new moon
helt underbar film.
När hilda väckte mig i morse va hon på lite bushumör, haha
det är precis så man vill bli väckt, hon är en sötis hon!

Skolan gick helt ok, sen blev jag Hilda&Mike interjuvade om de frivilliga drogtesterna..
Det gick kanon, och sen flöt dagen bara på, skippade matten för att jag hade sån huvudvärk..
åkte med 3tåget, och på tåget satt min sötis till syster, satt och prata lite!
hann med tidiga bussen hem, så satt och prata lite med lillhenke, guuh så söt han är.

När jag kom hem blev det dirren upp te tv;n och kolla top model!
och nu fastnade jag här en stund!
Men nu hör jag att maten är klar.

lägger mina första hissar&dissar här i kväll!

pözzz


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback