Ny vecka, nya möjligheter


haha fulaste bilden.

Måndag

Sitter hemma nu, efter en mycket bra skoldag.
förutom att jag hade ont i huvudet, så jag och hildute gick och la oss lite,
sen vakna vi när de va lunch, sen blev det iaf karaktärsämne,
han sjöng för oss, och pratade om påsken oså.
råkade juh säga att jag vart på en bibelskola, så jag fick juh alla frågor.
Var la en del jag kom ihåg, men de va inte mycket.
han trodde ja kunde allt utan till.

Blev iaf mass skratt i klassrummet, det gillas!
Matten va inställd så slutade tidigt idag, så blev 3tåget hem skönt!

Nu vill jag in te stan , och gosa med min plutthildute.
ska bara tjata på min far!
hoppas hoppas !

kanske lägger upp ett inlägg sen, får se.
 
pözzz

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback