onsdag!




Jobbig dag.

Idag har jag inte vart mig själv riktigt.
har tänkt mycket på de där med skolan,
och fall detta verkligen är rätt utbildning....

så idag har jag vart i skolan, men inte på lektioner, mycket dåligt av mig.
men ah, jag vet inte vad det är med mig..

efter jag vart i skolan, så åkte vi med 3 tåget
när vi köm te tranås, möttte vi yvonne&andreas och gick på stan
satt och fika lite, sen åt vi med henne, eller jag och hilda åt inte så mycket.
för att efter de skulle vi gå och handla och äta senare, så gick vi och handla massa mat på coop
sen kom vi hem, och chilla brett sen kom vi på att vi glömt cola, och det måste man juh bara ha.

sen börja vi laga mat, blev en underbar köttfärssås helt klart bäst.
och sjukt gott, men tog vi fram colan och chipsen, och det åt vi till
Det oskända och självklart andra avenyn,
jag känner att andra avenyn inte är lika bra längre, men men..
gillat de från första början såå det kommer jag inte sluta kolla på,
plus att det inte är mycket kvar av den serien ..

nuu ska jag hoppa in i duschen , och sen kryper vi ner i sängen.
imorgon blir det skola, och verkligen gå på alla lektioner..

"jag är världens lyckligaste med min underbara bästavän"<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback