så jävla trött på allt.

En mycket trevlig dag i skolan.
lärde mig det mesta om hjärtat,
stod inför hela klassen och berättade hur det funkade
lovade juh som sagt vår lärare de igår att jag skulle kunna allt
vilket jag kunde!

Har verkligen hängt med på lektionerna idag känner jag.
Kunde allt på arbetsmiljön och slipper öva hemma.

åkte hem till mammsi och mös te de idag.
min mammsiii!<3

Igår var vi i vetlanda, det gillades
galen bussresa ditt, (mycket snack om snygga pöjkar) hah.
Men det va galet kul. en mycket trevlig dag med olika klasser , och våran!

...

Nu känner jag verkligen att jag börjar tröttna på allt.
känns jobbigt idag , vet inte riktigt vad det är med mig.
men jag tänker på så mycket jag inte borde tänka på.
jag hoppas på att det blir bättre, så mitt riktiga leende kommer fram.



"Snälla ge mig en chans till, jag kan och jag vill.
om jag fick den chansen , skulle jag aldrig någonsin släppa din hand.
din hand tillhör min, jag kommer vänta även om du inte vill.
det är dig jag vill ge min kärlek"


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback