sjuk !






Det var ett tagsen ja skrev har känt att jag inte orkat, haft massor att göra.
Ihelgen va jag typ i värnamo , mycket trevlig helg ...
Sen blev de skola i måndags kände att ja inte mådde så bra ...
så åkte hem lite tidigare, och samma igår ...
då va de mathz som fick trösta mig lite när ja va ledsen och han pratade med mig
och jag lyssnade och han säger så sjukt kloka ord, den killen är underbar tack för att du finns älskade vän<3
Frida ställde oxå upp satt och grät och vi pratade massor, hon fick mig också att tänka om,
tack för att du finns..

Jag vet faktiskt inte vad som hänt med mig, har vart lite konstig,
dem flesta som känner mig vet att jag inte brukar vara ledsen, utan går alltid med ett leende på läpparna.
men ibland blir man bara så trött på allt och så förvirrad att man faktiskt inte vet vad man ska göra.
och jag vill bara säga förlåt till en som fick allt detta på sig,jag överdrev och allt dumt jag sa menade jag inte,
och jag vet att du har rätt..
jag har väl inget att vara ledsen för egentligen, men bara mycket just nu.
Finns så mycket jag vill säga dig, finns så mycket jag önskar va bra, att det aldrig blev såhär
att det va som innan, hade vart lättare om vi kunde prata precis som innan,
och jag menar inte om just känslor, utan som innan !!
jag gjorde fel, och överdrev, ajja hoppas de blir bra, lämnar detta för ett tag så får vi se vad tiden visar.


Snart ska ja ta en sväng i skogen gå och tänka lite, tror jag tar med wicky min lilla älskling,
går förbi hildaälskling och så hänkar hon på min lilla promis, hihi
kommer bli massa prat, det behöver vi.
hon torkar alla tårar på mig hon är bäst!
jag älskar den tjejen.

nu ska ja bara fixa mig redo för min promiis och sen blir de mot hilda<3

( glömmmde  säga att jag ska börja trännnna och sluta med rökandet, hmm får se hur de går)

kommer ett inlägg sen om lite andra saker.

pussssiis

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback