snart helg!





Dagen börja segt, fast va juh ändå hos underbarahilda, men vi stängde iaf av klockan hela tiden.
men tillslut vakna vi och gick upp, halvsprang till tåget.
men som tur va missade vi inte det iaf!
skolan va seg, eftersom vi hade intsällt , visst det va gött
men ändå inte, finns inte så mycket att göra, och jag va seg i dag!
Sen träffa ja mathz , vi har verkligen pratat massor i dag, helt underbart.
vilken vän jag har!
Du vet att jag alltid kommer finnas här
Efter lunchen gick jag och hilda och mike till badhuset, och kollade lite på dem när dem bada.
själv hade jag oxå bad i dag, men det hade jag glöööömt!

sista lektionen , va seg.
men vi åkte iaf med 3tåget
men missade självklart bussen hem med 1 minut.
så gick en sväng på stan, då jag träffa mammas kille och han körde mig till mamma
så hälsade på henne en stund,jag älskar dig 
sen gick jag till bussen.
och när jag klev av bussen så ringde yvonne och sa att jag skulle stanna där,
för att vi skulle ut och åka, hih
så det blev jkpg och åt massa god mat, mums!
hur trevligt som helst.

Och idag åkte min syster till sthlm.
skönt att slippa henne, haha neh skoja!
men kul för henne att träffa sin kille!

somnade i bilen , men är inte så trött nu.
ska nog ta en dusch sen lägga mig att läsa, och sova tidigt för än gångs skull!

Mysiga bilder på mig och min hund!
när vi låg i soffan och myste lite, hih
hon är fin hon, min kärlek de! <3

Dagens låt;  Meet me halfway - Black eyed peas


Hilda, det finns ingen som får mig att må såbra som du får mig att må<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback