söndag





Underbar helg.

I fredags när jag kom la jag mig , var lite ledsen
men somna runt fyra sen vakna jag vid 10 av att en äcklig människa ringde.
sen somna jag, sen sov jag till haöv 9.

när jag vakna så skulle vi åka till ängaryd på öppethus, lillebror hade lektioner.
och sen hälsa ja på mina gamla lärare, och bästa peter den bästa läraren.
sen blev de ut på stan, sen kom pappa men åkte upp till mamma
umgicks med henne massor, min plutt de där :*

sen gick jag till frida, pratade massor.
saknat henne som fään.
sen gick vi till stationen, och träffade hilda
blev massa prat!
sen frida lämna hennes killes hund, så gick vi upp till han ..
sen körde hans mamma oss till ängaryd där hildut bor, följde med till några av hans
kompisar, men gick 10 minuter senare till hilda, sen satt vi och prata om massor. mycket värt.
sen iaf gick vi ut köpte cigg, tog en cigg med en och sen gick vi hem och kollade film.
men somna efter 10 minuter typ.

Idag har vi bara typ sovit, och chillat brett.
sen möttte vi min älskling till mamma, sen gick vi och handlade
sen när vi kom hem , blev de laga mat.
underbart gott !
Nu ska jag snart hem , ikväll blír de vara hemma med Jasmine&Pappa helt själva.
precis som förr, klart man saknar tiden..

Jag vet inget, jag vet verkligen inget.
varför blir de såhär, jag är väl värd att få reda på sanningen.
hur förjävlig den är , så måste jag få se sanningen med mina egna ögon.
men jag är nog för rädd för att inse, att jag redan sett sanningen,
men inte vill acceptera situationen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback