söndagshilda!




godkväller!
igår satt jag i skype t typ halv 7 på morgonen ,
och kännde att jag hade jävligt roligt,
haha värsta bråket, det va då kevin och jag mot, en fjortis och någon äcklig maxxe!
hahahah, sen kom nisse och calle och marre in, asså det va bara för roligt.
killen som hette maxxe sa då att han va 17 men det visade juh sig att han va 15 haha .
han blev nog lite ägd. sen prata jag med kevin och kenta, mycket trevligt (:

idag vakna jag och hade fått ett sms av hilda älskling,
sen ringde hon mig och vi bestämmde då att vi skulle mötas och gå ut och gå.
och sedan att jag skulle sova hos henne i natt, massa prat,
sen när vi kom hem te henne , gjorde vi hemma gjord pizza med hennes mamma(:
blev underbart gott!

Sen åkte vi in te stan och hälsade på min mamma, sen gick vi hem .
och nu sitter vi här, snart ska vi gå ut och gå och kanske träffa nisse..
men vi får se, skriver ett inlägg sen om min syster som fyller 19 i dag!

pözzzzz


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback