sovdags!

Nu är det 2 minuter kvar , sen är min systers födelsedag slut!(när jag skriver detta)

ikväll har jag och hilda badat, och pratat massor, kollade nästan klart på new moon!
ska se sista 15 minuterna efter detta..
Imorgon är det skola,och jag ser inte fram emot det..
så himla skoltrött, men får man vara med hilda såå blir man juh glad
och träffa dem andra gullisarna..

tillbaka till min syster!

vill säga grattis till henne, och att hon är bäst!
jag älskar henne över allt, och skulle inte kunna klara mig utan henne.
jag är glad att hon lyssnar och kan prata med mig, hon får mig att känna mig älskad.
visst vi har haft och kommer ha våra stunder då vi tjafsar och bråkar.
men vad vorre livet utan syskonkärlek, det är helt underbart.

jag är tacksam för allt hon gjort för mig.
jag älskar dig jasse!<3


hilda ligger redan och sover, ska lägga mig jämte henne nu..

pözzz


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback