tisdag.



Dalia har fixat min blogg (:
tack till henne<3


...
Tisdag nudå, och på torsdag är man ledig, guuh så skönt!
fast känner att ja måste plugga ifatt lite, de jag missat speciellt matten...

Idag va de en lugn dag, mycket matte och mycket skratt!
Gick hem och åkte med 3tåget, för hade sjukt ont i huvudet !
så la mig och kollade lite på tv oså..

nu sitter jag här, precis duschat och sitter i skype nu
pratar med marre, stjärtiz och massor fler,
och säger bara en ssak! 
finns inga som är lika omogna som dem! 
dem är precis som i 9:an .. sjukt alltså.

neh nu ska ja faktiskt tänka på att de är skola imörra.
 men först blir de att slänga i sig en macka, sen blir de krypa ner i sängen och läsa.

|Ibland vill man bara bort från verkligheten, man vill springa ifrån sanningen.
men sanningen hinner ifatt, och det är då man får ta smällen |


...

När man ser en vän sakta försvinner.

Élias du vet att jag aldrig vill förlora dig,
vi har vart vänner ett sjukt bra tag, vi har kunnat prata om allt med varandra..
när jag har vart ledsen har du vart den som ställlt upp.
jag förstår inte varför det bliviit såhär, du va min bästa vän!
Jag minns när vi satt på ikea och vi bara skrattade, och pratade ..
du som fick mig att le, du som fick mig att tänka anorlunda, du som hjälpte mig att läka mina sår.
Elias du vet att jag alltid kommer vara här för dig, och att du alltid kan komma till mig när du vill.
Det är så himla synd att vi tappat allt detta, vart är våran kontakt, elias vi hade rolig!!
jag saknar dig UNDERBARA VÄN
jag finns här, och kommer alltid göra! 
 
jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: frider

Snygg blogg du har Eriika :D



Länge sen vi träffades, kanske dags snart igen :)?



<3

2010-03-09 @ 22:17:49
URL: http://flashback.org
Postat av: kungen

sweet asså :*

2010-03-09 @ 22:23:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback