allt som händer.

Igår gick jag och mötttte hilda, sen gick vi hem till henne baka & prata.
Helt underbart.
Sen åkte vi hem till mig, med nybakade kärleksmums, vi fika med dem här.
sen satt vid typ vid datorn, kolla film och prata..

Idag ska jag in te stan och shoppa med hilda, kommer bli helt underbart.
dock är de skitväder, hooppas på att de blir bättre ..
Är lite hängig, har lite ont i halsen och så. hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk
är trött på de nu ....



" Om jag bara kunde göra någonting, hade jag gjort det för längesen, jag har ju lovat dig, att göra allt för att du ska må bra. Nu tänker jag få ett jävla slut på denna jävla överdriva avundsjuka och allt vad det handlar om, ni är så sjukt omogna, och har inget liv. På så sätt förstör ni någon annans liv, vilket är patetiskt , fyfan " 

Detta är så jävla överdrivet, fan kan ni aldrig sluta va så jävla avundsjuka, vad fan är erat jävla fel
låt oss bara va, och speciellt min bästa vän, fan ni har fått de ni vill , nöj er!
Måste ni förstöra någons liv, Ni kommer få ångra detta.
Jag hoppas ni lär er av detta, för ni är så jävla sjuka i huvudet ..
jag kommer göra allt för att se min bästavän må bra igen ..
Ni är så jävla efterbliva, skaffa er ett liv , och hellst ett nytt ansikte oxå.
så jävla skabbiga.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback