allt.

Detta börjar gå för långt, jag tänker aldrig klart.
jag vill juh för fan bara vara med dig, du skriver massor men du bevisar aldrig något.
jag hittar alltid fel, eller så är det jag som gör så att det blir såhär.
men jag försöker hela tiden, men får inget besvarat ifrån dig.
om du vill vara med någon annan, hindrar jag dig inte.
vi är inte tillsammans, men du vet vad jag känner och bryr du dig?
Bara du är lycklig är det klart jag är glad.
men säg för fan vad du vill och inte vill ist för att göra det jobbigt för mig.
just nu finns det inte något annat en sig i huvudet.
Att se dej le & skratta är fan det vackraste som finns, din röst värmer.
så fort jag ser dig, blir jag röd.
Mina vänner skrattar åt mig på ett gulligt sätt när dem ser hur bra jag mår, bara du säger 1 enda ord.
eller hur röd jag blir för att se dig, dina ögon.
Jag trivs med dig, jag gör de. Visst vi känner inte varandra så bra än.
Men jag har fastnat för dig det har jag.

Jag önskar allt bara kunde vara så jävla enkelt, att du bara kunde sitta här just nu.
bara få känna din underbara doft, se dig le, höra dig prata.
Hur länge har jag inte tyckt du är vacker, jo sen första gången jag såg dig.
när jag mötte dina underbara ögon.
När jag fick min första kram & min första puss.
Detta betyder ändå nått för mig, kanske inte för dig
men det viktigaste är fortfarande att du mår bra.

Du får mig att trivas, du får mig att le som solen bara du kollar på mig.
att få ett sms av dig under natten gör en dag för mig nästa dag.
Jag är inte kär, men jag är sjukt intresserad av dig.
Jag kan inte göra mer en att hoppas på dig.
Men för de kommer jag inte sitta & vänta, för det är nu eller aldrig.
Vill bara få vara i din närhet, men jag kan inte mer en hoppas.

Du 'är så underbart vacker.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback