...

Tror helt ärligt jag ger upp hoppet om detta! 
Blir nog faktiskt bäst så. 


Nu tänker jag iaf krypa ner i min säng & sova
saknat min lilla mysiga & varma säng!

Kan inte allt bara bli lite lättare.
kan man inte bara få ett svar , ett svar som man 
vill ha, snälla ge mig de!



...


Tack Mamma♥

Tack för alla sagor du har läst
Och alla barnvisor du har sjungit.
Jag kommer fortfarande ihåg dem!
Tack för att du visade mig
Min första solnedgång, för att du tålmodigt
Gick omkring med mig i ösregnet
Eller drog mig på kälke. Tack för alla
Kottar och pinnar jag fick ta hem. Tack för att
Mina grodor fick bo inomhus.
Tack för att du har lärt mig leva

Saknar dig, mammsii!♥
Tack Mamma<3
Tack för alla sagor du har läst
Och alla barnvisor du har sjungit.
Jag kommer fortfarande ihåg dem!
Tack för att du visade mig
Min första solnedgång, för att du tålmodigt
Gick omkring med mig i ösregnet
Eller drog mig på kälke. Tack för alla
Kottar och pinnar jag fick ta hem. Tack för att
Mina grodor fick bo inomhus.
Tack för att du har lärt mig 
Tack Mamma<3
Tack för alla sagor du har läst
Och alla barnvisor du har sjungit.
Jag kommer fortfarande ihåg dem!
Tack för att du visade mig
Min första solnedgång, för att du tålmodigt
Gick omkring med mig i ösregnet
Eller drog mig på kälke. Tack för alla
Kottar och pinnar jag fick ta hem. Tack för att
Mina grodor fick bo inomhus.
Tack för att du har lärt mig leva

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback