Förvirrad & trött.

Nu va andra avenyn slut , och de slutade la sådär ..
När jag och hilda, kom hem efter en dag med huvudvärk , så blev det att lägga sig & sova
dock blev man väckt igen, av att målare står utanför fönstret , och håller på, låter som om dem ska
ta sönder huset eller nått.. inte det roligaste att vakna te.
Sen gjorde jag iaf mat te hilda & mig, sen blev det till att börja städa, hela köket och nu är de så fint så(:

Nu ska ja ut & ta en cigg, och tänka lite för mig själv, och sen ta en dusch.
sen blir de lätt sängen. Så man är pigg i morgon.



fattar inte riktigt varför det känns såhär, men a nu gör det de.
jag orkar faktiskt inte lägga mer tid att tänka på de, utan låter de va som de är
kanske är bäst så.


Godnatt med er !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback