Halsfluss :/

Igår åkte vi in till eksjö med mig, för att allt blev bara sämre!
När vi kom ditt fick vi vänta 2 timmar, dem 2 timmarna va som 2 dagar!
fyfan..

Först trodde dem de va kötelfeber, men det visade sig efter proverna att det va en stark Halsfluss.
Eftersom jag haft de 1000 gånger , så känner igen de .
+ att jag låg på sjukhus i 1 månad för några år sen då jag opererade halsen.
Usch den jobbigaste tiden ..

Nu ska jag ta mitt piller och krypa ner för att sova.
lär ju inte somna, har inte sovit bra på dem senaste dagarna ..
eller knappt sovit nått ..
aja ska inte sitta och tycka synd om mig själv mer.
hoppas detta går över SNART vill vara med mina VÄNNER


saknar min hilda !!!!! :(<3
jag lovar ja kommer snart<3


Kommentarer
Postat av: din bästavän

jag saknar dig med :(( <3

men se till att bli frisk nu,det viktigaste är att du mår bra först (:

du ska inte stressa dig till att bli frisk jag klara mig alltid.

Kommer bli superduper glad när jag ser dig!

FÖR JAG HAR SAKNAT DIG SÅ IN I HELVETE !

2010-05-17 @ 17:29:37

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback