lördag underbart!

Igår blev det tv med familjen, talang såklart ! 
massa mys, och skratt osånt (: 

Imorse vakna ja, ingen va vaken, så  kom pappsi & yvonnii upp 
och åt frulle med mig (: längesen det va så (: 
Sen städade ja här uppe, så får min älskade syster ta resten sen ( mohaha )
Hon låg iaf sjukt länge osov, himla söt är hon  :)
men jag & hunden vicky gick in och väckte henne, hihi 

Nu ska jag snart till körd till hildut, och så ska vi städa massor, och göra det
fint i lägenheten :) 
så det blir juh kanon!
sen blir det än till hemma kväll det gillas massor !! 


Neeh nu ska ja ner & tjata på far min, fast han kommer inte precis
uppskatta de (: 

pössssssssen

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback