sjukt mycket som hänt.

Älskar vädret ;*


Det är sjukt mycket roligt & tråkigt som hänt.
har varken haft tid eller lust att skriva, men nu gör jag det!


Studiedag idag, sov hos hildut igår blev en tur ner till sjön och prata,
sedan datorn, sen sov vi. 
När vi vakna, åt vi lunch med dem i huset, sen baka vi kladdkaka.
Sen blev de prat & sen följde hildut mig hem , sjukt fint väder idag,
njöt med musik & en underbar promenad i solen.

När jag kom hem , pratade jag och yvonne mycket.
sedan när far kom hem, åkte vi till nässjö och hade möte ...
inga kommentarer.. för det orkar jag inte slösa mer energi på.
Det jag tänker slösa energi på är att jag ska göra de vi kom fram till.
och få ett slut på detta, och få mina underbara vänner att må bra,

Efter mötet, blev de mycket skratt med emilie&hilda&beckas föräldrar & självklart min far & yvonne.
sen åkte far&jag&yvonne och åt.
sen handla & hem.

nu sitter ja här, rummet helt rent.
nu ska jag ta en dusch och sen sova.
för i morgon blir de va med mina underbara vänner.<3

|sötnos♥|


Hilda,Becka,Emilie ♥
Ni är helt underbara.
tack för att ni gör min dag.
Jag älskar er.<3


Rix fm på lördag, sjukt nice!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback