skoola!

inte skrivit mycket alls.
Men orkar faktiskt inte (:

Men nu tar jag mig tid för de (:
sitter i skolan, och kollar runt lite, eftersom det inte finns internet
där jag sover och är (:

Idag är de projektarbete för 3:orna ser hur dem fixar utanför (:
lär juh bli kul att kolla på , hmm !

Sen ikväll blir de la chilla brett med hilda, det gillas mycket !
men kanske skriver sen, hmm vem vet (:





Hilda jag vet att du aldrig kommer lämna mig,
och att du är den som jag kan lita på, du är min bästavän
och vi har sagt föralltid, inget kan någonsin förstöra detta.
Jag vill aldrig se dig gå ifrån mig, jag vill aldrig behöva känna saknad
jag vill aldrig förlora mitt hjärta, de som jag älskar så högt !
finns ingen som dig, hoppas verkligen att du aldrig lämnar mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback