Svar på frågorna!

Postat av: Simon Berg
Har du någonsin gillat mig?
Postat av:
varför är du så jävla cool?
Postat av:
HAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA
har du någonsin gillat mig?
Postat av:
jag vet redan allt typ (: så behöver inte fråga nåt... anonyma var jag assa om du gillat mig (:
för jag har alltid älskat dig <3
Postat av: Peter valgren
hur ofta äter du spaggetti?
Postat av: gunnar limpasson
har du någonsin petat dig i navlen och njutit?
Postat av: sture
jag har då en liten fråga som jag då vill ha ett svar på. Min fråga lyder. Vad heter du?
Postat av: en som vill veta
Gillar du någon just nu?
isf vem?
Postat av: mathz grönqvist
varför är du sååå himla söt för?
Postat av: öde ö bruden
om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö, vilka 3 saker skulle det då vara ?
Postat av: Mandus
Ska de bli kul att ta en öl hos mig?? haha
Postat av: Macke
Vad gör du just nu , svara med DETALJERAT!
Postat av: frider
Bästa godiset (:?
Postat av: elviraaaaaaaaa :*
kan du sluta va så snyygg?
vill du leka med mig snart?
vad är det bästa du vet?
vad vill du bli i framtiden?
hur stor är din snopp, som A.K. ? ;)
hur ser en perfekt dag ut för dig?
favoritplagget ?
sminket du inte kan va utan?
do you love meee? <3
PUUUUUUUUSSSEN
Postat av: Simon Berg
Har du någonsin gillat mig?

Svar; Känner dig inte?!

Postat av:
varför är du så jävla cool?

Svar; Jadu, antagligen för att jag är det (: kul att du tycker det iaf (:

Postat av:
HAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA

har du någonsin gillat mig?

svar; hahah, klart jag har, älskar juh dej hilda<3
Postat av:
jag vet redan allt typ (: så behöver inte fråga nåt... anonyma var jag assa om du gillat mig (:
för jag har alltid älskat dig <3

svar; Haha ja det gör du, jag älskar dig<3
Postat av: Peter valgren
hur ofta äter du spaggetti?

svar; Någon gång i månaden ! (:
Postat av: gunnar limpasson
har du någonsin petat dig i navlen och njutit?

svar; Hahahahah nej? men du kanske gör (

Postat av: sture
jag har då en liten fråga som jag då vill ha ett svar på. Min fråga lyder. Vad heter du?

Svar; hahah, jag heter eriika,
Postat av: en som vill veta
Gillar du någon just nu?
isf vem?

svar; Gillar och gillar, asså jag är intresserad av en kille.
men man får se vad som händer. och vill inte säga vem!

Postat av: mathz grönqvist
varför är du sååå himla söt för?

Svar; hihihi , jag vet inte, inte för att jag är de.. 
men tack maathzii :*<3
Postat av: öde ö bruden
om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö, vilka 3 saker skulle det då vara ?

svar; Min bästa vän, en båt, mat

Postat av: Mandus
Ska de bli kul att ta en öl hos mig?? haha

svar; Klart det kommer bli (: får bara vänta tills jag fyllt 18 ;) hahaha 
vi har ju massor att gå igenom, eftersom vi har 2 klubbar ;)
Postat av: Macke
Vad gör du just nu , svara med DETALJERAT!

svar; Sitter vid min dator, lyssnar på musik, och läser detta, och svarar på detta.
Postat av: frider
Bästa godiset (:?

svar; wiktor vet du inte de? :O 
lakrits (:

Postat av: elviraaaaaaaaa :*
kan du sluta va så snyygg?
vill du leka med mig snart?
vad är det bästa du vet?
vad vill du bli i framtiden?
hur stor är din snopp, som A.K. ? ;)
hur ser en perfekt dag ut för dig?
favoritplagget ?
sminket du inte kan va utan?
do you love meee? <3

PUUUUUUUUSSSEN

Svar; Hahah elvira så söt är du!<3
Neh jag kan juh inte det :/ fast om ja ska sluta så ska du sluta med!

Klart jag vill leka med dig, närsom säg en dag Och jag är där<3

Det bästa jag vet är att, vara med underbara vänner, och känna mig lycklig.

Jag vill blir nått som har med vårt samhälle att göra, typ polis ;* men venne ;*

HAhaha , jag vet inte hur stor snopp A.K har ? XD  hahahah vet du ? ;);)

En perfekt dag för mig är , att vakna när man vill, gå upp dricka kaffe och äta, 
sen ta en cigg, sedan sitta vid datorn, ta på mig, och sedan spenderar man resten av tiden 
men underbara vänner :D 

Favoritplagg, gud va svårt, men de är nog fan jeans :*

Jag kan va utan smink , inga problem, men om ja måste välja ett är de nog fondation .. 

Jaaa elvira jag älskar dig, och saknar diiig<3




Tack för allt frågor (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback