bättre sent än aldrig liksom!

Imorse vaknade jag av johans alarm som ringde typ 20 över 5 eller nått sånt,
sötnosen ville verkligen inte gå upp egentligen, utan han kröp ner undertäcket vid min mage och la sig, 
hihi såå sööt :*

sen gick han upp och klädde på sig, och jag låg kvar  :) 
sen kom han och gav mig massa hejdå kyssar, så åkte han till jobbet 
sen en timme senare gick ja upp klädde på mig, älskar att vakna i min underbara killes rum,
en mysig känsla faktiskt ;)
dock ville ju jag att bebis skulle stanna kvar, men ah men kan ju inte alltid försova sig ;)
Men det är johans och min starka sida, Försova oss, för båda vill ligga tätt och mysa massor :*
Det är såå gosigt, älskar när han lägger sig sådär nära :)

Annars var skolan chill, var bara jävligt flum på lektionen ,
sluta med att hon packade sina saker och sa att hon inte ville ha en lektion med oss
fast sa till henne att ja skulle lyssna , då stannade hon :) 
hahah, fast kunde inte hålla mig ifrån att skratta, ni som känner mig vet ju
vilken jävla cp humor jag har! älskar den gånger 23

sen drog jag iaf till the big city tranås,
och mötte upp söster, och vi gick och kolla lite kläder o annat,
sen köpte vi glass (y)
satt och väntade på bussen, sen drog vi home

Nu när jag vart hemma har ja inte gjort så mycket, 
papp-ppa ville ju att ja skulle städa, men kände inte fört,
så kanske om han är snäll så gör ja de i morgon ;) den som lever får se.

Men imorgon kanske ja hjälper honom på gården, eftersom jag tydligen lovade de .. blöö-ö

Men tror nog faktiskt min syster vill kolla film nu.
och inatt blir det hon och ja som ligger och tjötar om massa roligheter.
skitfett på de .


Nu blir det ta godnattciggen sen sova.

HADESKITFETT

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback