dålig uppdatering, i know.

skiit dålig på att uppdatera :P
men ska försöka skärpa mig ;)
johan var ju hos mig förra torsadagen då jag skrev sist,
vi myste massor och sen sov, sen när vi vakna åt vi frulle och lite sen satt vi mest ute,
spelade lite badminton och ah  hade de underbart, sen ringde hans bror och frågade om vi ville
med på grillkväll med han och hanna, och det ville vi ofc, så vi åkte in till stan tog tåget till nässjö
sedan hämtade dem upp oss där, och så åkte vi ut till någon sjö och grillade på ett berg :)
helt underbart och mysigt jag och johan gjorde upp en eld, sedan satt vi med filtar och bara myste 
pussades massor och sa massa fina saker till varandra, och hade kul med hanna och jonte :)

sen slaggade vi hos hanna, och lördagen åkte dem och åt och ja och johan va på stan lite,
sedan fixade vi skjus och bil och allt till elmia, så drog jag jonte och älsklingen och åt, sen åkte vi till jkpg.
där träffade vi hans vänner och umgicks med dem, sedan åkte vi hem till hanna :)

söndagen körde jonte och hanna oss hem till johan, tog en liten fika hemma hos johan sedan drog dem..
sen kollade vi på film och myste och massa, måndagen solade vi och spelade badminton och skrattade massor ihop
vi har så roligt tsm jag och min fina plutt :) 

Imorgon blir det jkpg med älsklingen efter han slutat jobba blir underbart :) ihihi

nu ska jag sova ! :D
är lyckligast i världen som har dig som pojkvän,
och att du för alltid är min, gör bara saken bättre och bättre.
och en till ny månad med dig, vi kommer aldrig få nog av varandra :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback