go´natt :)

Kollade bb, lite halft skojj sådär.
sedan drog jag ner och duschade sen törka håret..
sen kröp jag ner i stora sängen, ska bli sjukt skönt att sova.
verkligen sova ut imorgon ;) 

Min stora dubbelsäng, känns sjukt tomt..
är så van vid att sova med min lilla plutt ju, hans underbara värme och lukt.
och hans gosiga armar om mig :*
finns inget bättre än min egna snygging, BARA MIN ! :D
Men träffar nog han imon eller torsdag ;) 
så nu blir det in i drömmarna och möttta honom där :P hah. ♥

Nehe, nu vill ja bara krypa under täcket.
min hund valde att sova utanför rummet i soffan , såå jävla omysig.
men hon brukar komma på natten..

sov fint.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback