hejhej.

sitter i stugan hos johans pappa, med älskling + hans bror och hanna :) 
vi sitter och spelar massor med kort. :P
bluffstop heter det, men jag har redan vunnit :)
Idag, vaknade ja och älsklingen i vår lilla stuga och sedan drog vi in och åt.
sen åkte ja hanna & johans pappa ner och handlade, sen lagade jag och hanna mat.
det blev , klyftpotatis, kött, sås & sallad !! :D
mumsigt gott! ;)

Medans älskling + hans bror va nere och arbetade,
sedan efter maten följde jag och hanna med ner och arbetade, sedan gick vi hem 
och la oss i soffan med min dator och skrattade åt roliga saker och kollade fula människor :P 
as roligt, ett riktigt skratt får man.
hihih nu blire kvällsmat sen blir det umgås med dem :)
min älskling sitter och ler emot mig, nu :) 

hihih
älskar han :) hihihi
pusss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback