hejsan :)

Igår åkte jag in tidigt till stan, sedan till mamma fixade mig där, sen var jag med mamma en stund.
senare drig jag till eksjö, köpte blommor och ett påskägg.
sen drog jag till ingatorp, när jag kom hem till min underbara älskling, låg han o sov
och han visste inte att ja skulle komma, men han blev sjukt glad och vi myste och massa :)
hihi och åt godis :)
sen åkte vi vid typ tolv ifrån han, och sen till tranås
när vi kom till tranås träffade vi min kusin som fick barn för en vecka sedan ungefär :) 
sen övriga kusiner till mig och faster :) 

sen drog jag mamma, yvonne och camiila och älsklingen och fikade :) 
sen drog vi med mamma när hon köpte en jacka, och blir självklart lite kläder till mig och johan :)
köpte en snygg tröja till joahn :) 
hihihi

när vi kom hem till pappa, så fick vi varsit påskägg av dem så mysigt :)
sen spelade vi kort ute lite och medans jag lagade maten spelade älskling kort med pappa :)
hihi sen blev det film :)

nuu ligger vi båda i sängen och ska mysa.

hade fint :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback