mihiwi

Nu har jag och älsklingen spelat i typ 3 timmar ;) 
as roligt faktiskt ;) 

Efter det la vi oss och myste massor, fick massa mjuka och goa pussar :*
han är ju så himla underbar, och det bästa är ju att han för alltid är min  ;)

Jag och johan får alltid höra hur söta vi är tsm :) 
man blir så glad :) 
hihihi 

Hur gulligt är det inte, när den man älskar viskar i ens öra,
jag kommer aldrig lämna dig, eller begå fler misstag , för jag ångrar mig så otroligt
du fattar inte, jag svär på att det bara är dig jag vill ha för alltid :*
asssså herreguud, kan man bli mer kääär???!! :D

nej nu ska jag och älsklingen krypa under täcket och pusssas och mysa :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback