Min baby

Elvira is here, ska fixa Eriikas blogg lite med bakgrund och så! Hon klara inte det själv hahha sötnosen, vet inte om jag gör det heller men får pröva! :O
Nu är det så att jag saknar denna tjej väldigt mycket för det var ett tagsen vi sågs, och när vi ses är det bäst.. Hon är fett rolig och HEEET! Sjuka minnen med dig bebisen.
Så om eriika skriver att hon inte har något att göra påminn henne att hon ska höra av sig till mig ;)! Det var väl allt nu ska jag försöka fixa detta ;) Titta min blogg HÄR, inte för att jag uppdaterat men ändå hihihi.. ska väl göra det någon gång.

 
Puss från mig, love you baby, always  ♥


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du något land du skulle vilja besöka, som du inte har gjort än?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-04 @ 14:43:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback