mysig helg + trevlig dag hemma.

hejsan, idag åkte vi hem ifrån johans pappa, det har vart sjukt mysigt och roligt  :)
idag satt vi mest ute i den sköna solen, medans älsklingen arbetade, har arbetat lite med honom
i helgen :) så sjukt snygg :)

vi åt ute i solen och johan och hans pappa tog fram ute möblerna, medans jag torkade av dem.
jag och hanna va duktiga och städade stugan, men jag och johan tog övervåningen där vi sov ;)

Nu ligger ja i soffan kollade nyss bb, och min lilla hund ligger jämte :)
så mys, kollar väl lite till på tv sen drar jag nog upp och lägger mig :)

Beställde en ny jacka idag, och i morgon blire nog stan :)

Johan i mitt HJÄRTA för alltid <3

hadeskitfett

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback