myspys

Nu ligger jag i min älsklings säng, eller som vi kallar dem : våran ;)

har städat i rummet och tvättat idag :)
så att jag o snyggingen trivs bättre, nu sitter han o spelar lite wow buwse de där :*
kollade nyss på tv lite oså, snart blire ner o duscha 
sen kanske bb, men vet inte om vi orkar riktigt med tanke på att han ska upp och jobba to morrow liksom.
skrivit klart min svenska saga som ska va inlämnad,  vilket jag ska läsa för min älskling och se vad han tycker :)
tänkte lägga mig och läsa lite forrest gump på engelska oxå, så att jag får lite gjort ;)

Imorgon åker jag & gullet och hans bror och hanna till hans pappa 
och är där hela helgen, ska bli fiajnt.

och nästa vecka åker vi hem lite till mig umgås lite med dem där hemma.
och myser i vår underbara stoooooora säng ;) hihi
men det är mysigare med mindre sängar tycker jag, för då kommer man ju så nära sin underbara kille :love:
kan dock bli lite varmt, men de är ju för att han är så het ;)


hihi, så mysigt när vi satt ute idag och johan sa:
ibörjan då vi bara smsade, så gick jag o väntade på sms av dig, och blev sjukt glad 
så fort jag fick ett, jag blev kär i dig när jag såg dig för första gången.
och jag lovar dig eriika att detta kommer hålla för alltid nått sånt :)
fatta att man blir glad :D

JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN ;D

Hadeskitfett

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback