Tänkte Hissa&dissa idag!

Var nere och åt med pappa&yvonne nyss, så nu har jag fått
nått annat i magen än chips, vrööööö!

Som jag skrev igår blir det hiss&diss idag och det bjuder jag på nooow!


  • Självklart hissar jag min egen pojkvän, eftersom han är bäst.
    vi har alltid så roligt tillsammans, mycket humor och kärlek till varnadra,
    och vi har otroligt fina minnen tillsammans och sjukt många fler blir det!  :thumbup: :love:
  • Mina otroligt fina vänner,som ställer upp i alla lägen som hjälper mig vad det än är,
    som får mig att inse vissa saker, och som får mig att le och vara lycklig. dem är underbara! :thumbup:
  • Kissie, har aldrig gillar henne speciellt mycket och jag vet att det finns sjukt många som hatar henne,
    men jag kan faktiskt säga att jag ändrar min uppfattning lite, Hon är som hon är och det är hon, 
    hon är människa precis som vi och alla är vi olika.  :thumbup:
  • Skolan, visst skolan är skiiiiiit trååkig, men jag känner verkligen att jag börjar komma igång
    och det känns jävligt skönt inte känt såhär sen 9;an då jag verkligen skötte skolan va aldrig borta, och hade mina fina betyg, som jag då sen sabbade i 1;an men börjar komma igång, och satsar lika högt nu
    som nian man vill liksom bli nått ;)   :thumbup:
  • Jag har äntligen kommit över saker, och jag har tänkt massor, och lägger inte ner energi på 
    massa bullshit och folk som vill förstöra, folk som vill förstöra för andra, är bara så avundsjuka så att dem måste snacka bull för att känna sig bra, sjukt men sant :)   :thumbup:



  • Det halft dåliga vädret, det är juh fortfarande kallt, men vad hade ja förväntat mig liksom.
    vill väl bara att det ska bli sommar så snabbt som möjligt. :| :thumbdown:
  • Falska äckliga männsikor!:mad:
  • Att gåååååå uppppp tidigt, fyfan riktigt jobbigt, hatar hatar hatar. :bigeyes:
  • vänta på bussar eller tåååg, finnns de nått tråkigare ?!!!:bigeyes:


Kommentarer
Postat av: Linn

kommer alltid finns för dig om det skulle vara nåt! du betyder <3

2011-04-03 @ 13:02:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback