tjo

Igår åkte jag som sagt in till stan och gick runt där med mamma.
nått hittade man ju iaf :) sedan åkte jag till nässjö så mötte min älskling upp mig
och han sa genast hur fin jag va :P såå söt :)

sedan träffade vi hanna, sen drog jag och johan och åt, eftersom vi firade 11 månader :)
såå himla mysigt, sen åkte vi hem till hans pappa med hanna och där väntade jonte på oss 
på stationen, sen drog vi hem men min snyggingen somnade i bilen, sen somna han när vi kom hem :)
lät han sova eftersom han jobbat, så umgicks med hannaoch jonte och hans pappa :) en mycket rolig kväll
sen gick ja upp och la mig hos älsklingen så myste vi sen gick vi upp :)
kollade lite bb på min data, sen myste igen och sen somnade jag av att min älskling låg med sina trygga armar om mig och hade sin kropp hårt intill mig :) såå mysigt :)

Snart ska ja krypa upp hur älsklingens knä och fixa mig
sen drar vi till a6 med hanna o jonte :)
sen ikväll hittar vi på nått :D

inte långt kvar tills vi flyttar nu :D
11 underbara månader med min älskling, vi ska dela vår kärlek hela livet ut! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback