tjobre.

Slutade skolan för mer en timme sedan, men sitter kvar i skolan och pluggar
är snart klar med ett häft i samhäll som det sedan blir prov på sååå kul :D

skoldagen har varit chill, allt flyter på kanon bra nu.
och livet känns underbart, igår sov jag och min älskling hemma hos min syster
kollade lite på tv, jag lagade mat till mig o johan sedan myste vi lite och sen sov :*

Idag blir det vara med älsklingen, och åker snart hem till honom ;)
ni kanske tänker, åhh att dem inte tröttnar på varandra men då ska ja säga er en sak
vi trivs med att vara med varandra och att det känns skönt att vara så mycket, och det är väl oxå anledningen till
att vi ska flytta ihop liksom, för att vi trivs så sjukt bra med varandra och verkligen vill dela våra liv med varandra :)
känns jätte bra att vi ska flytta ihop och det tycker han med så detta ska bli underbart :)
båda längtar lite smått sådär ;)

Neh nu ska ja plugga lite mer, sedan ta tåget.

hade skit fett liksom!



Lite gammla bilder bjuder ja på. ( saknar mittt håååååår! )





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback