tjosaaaan

åkte in t skolan, sedan bestämde jag & älsklingen för att gå och käka pizza as gott!
sen gick vi runt lite på stan och kollade :)
sen gick vi till tåget som tog oss hem till han, på tåget satt vi och asgarva åt varandra och hittade på massa skoj
körde, sten sax påse, haha jag VAAANNNN ;)
hah, så gick vi skjusssss hem , och la oss i sängen och myste massor :love:
sen gick vi ner och lagade mat, och nu ligger vi i sängen med varsin dator, vi tänkte ladda ner nått spel :P
vi skulle spela tillsammans, vi hittar på så mycket skojj ;)

allt är kanon fint med mig, och nästa helg blir det bio och lite med darling,
sedan helgen efter blir det, elmia och efter det till hans pappa :)

Jag älskar min kära pojkvän sjukt mycket, han är bätttreeee än bäst.
och det bästa är att han för alltid kommer va min :)

blir väl film och mys sen + tv, men tänker tjata på han så vi ska baka :)
mihihi, eller han går alltid med på de :)

hiih

Kommentarer
Postat av: Du vet vem <3

haha Alltid baka muffins och jag går med på det, vi ska nog bli två stycken om det idag :) <3



Älskar dig och ja fan vad sköj vi had epå tåget :p

Dom måste tro vi var helt bakom flötet :P



Vi för alltid <3

2011-04-06 @ 19:55:17

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback