tjulahej.

Kom nyss hem ifrån tranås,
där blev det, först kolla lite kläder, köte en tröja, sedan gick vi och lunchade med pappsi.
tog en kycklingsallad mumsigt.
Efter det drog pappa tbx till jobbet, och vi drog vidare och tog en kaffe.
sen blev det affärer igen, köpte ett linne, sen satt vi oss och tog en dricka.
sen möte jag mamma på stationen när hon kom med tåget, efter att hon hade slutat jobbet.
då möte vi upp yvonne och camila sedan satt vi och fika lite..
sen gick jag o mamma lite på stan, sedan åkte ja med henne ut till mig så släppte hon av mig hemma.

Nu är jag som sagt hemma, och as skönt väder ute.
så nu ska ja ut och sätta mig i solen.

Saknar min kära pojk,
han är för söt han!
Johan, I love you. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback