tröttt?!!

Isöndags åkte jag till nässjö där jag mötttte linn :)
sedan kom älskling, jonte & hanna
så klev älsklingen av där, så satt vi på stationen, sen gick vårat tåg.
när vi kom hem myste vi massa, och kollade på film, men somnade på hans underbara bäst.
som jag skrev  finns inget bättre :*

Igår åkte jag till stan, tärffade mamma på tåget, sen väntade yvonne på mig
vid stationen, sen drog vi och fika, sen tandläkarn, och sen fikade vi igen :P
Sen väntade älsklingen på mig i eksjö, och sen drog vi hem till han lagade mat och muffins
sen myste vi o kollade bb!

Imorse gick han uppp tidigare än mig, eftersom han skulle till jobbet ;)
så jag sov kvar, men lite mys blev det innan han gick iaf! :)

efter skolan drar jag hem till min kära kille igen ;) eftersom vi inte kan få nog av varanadra!


fick en fråga, ifrån sannaliten, vilket land jag skulle vilja besöka
hmm, jag skulle nog vilja besöka typ usa eller nått, men oxå ett lite varmare land, typ spanien!
 ;)


"Säljer sin Vågtång/Locktång för 150kr
KOLLA hennes blogg.
http://humorkungarna.blogg.se/" :bigeyes:


have a nice day wey ;)


Kommentarer
Postat av: yvonne

Ja inte behöver du besöka småland iallfall S

2011-04-05 @ 16:00:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback