allt är åt helvete!


fick du aldrig nått svar? försökte du allt för din kärlek?
kunde du offra allt för att va med den personen?
vare du som tog du Initiativet och sa dom vackra orden?
Visade du känslor men fick aldrig nått tillbaka?
Vet, man känner sig som skräp på en smutsig gata

äre du som har försökt ställa upp i alla lägen?
äre du som har kännt att nått hela tiden är ivägen?
haru vart ledsen pågrund av nåns skit behandling?
har du kännt dig meningslös? inte fått tillbaka nån sanning?
haru tänkt: "fuck detta! jag har också känslor"
tror jag gömde mig, för sanningen är nog en av mina rädslor.
ja, jag borde förstått, jag borde inte kämpat-på.
hur skulle du känna dig om det var DITT hjärta nån stampat-på!?


Känner du som jag? tillslut blev allt för mycket.
fick ju aldrig veta hur du kände eller hur du tyckte.
det vi hade va underbart tills det plötsligt försvann.
mitt hjärta började brinna, vi tyckte ju om varann?
du sa att du stöter bort personer när dom kommer för nära.
då undrar jag hur fan du behandlar dina nära och kära?
hur fan kunde jag förlåta dig när du gjorde så mot mig.
bakom min rygg, sen kommer du och skriver till mig: "förlåt mig"

visst du va ärlig, men sanningen va bah förjävlig.
du sparkade på mitt hjärta, förstår du inte min smärta?
kunde du inte bara säga som det va och förklara?
hur jag skulle ge dig tid, när du inte ens svara?
folk har känslor och måste ibland få bekräftelse.
kan inte bara låta nån vänta på svar i ett förhållande.
du ser allt från din och bara din synvinkel.
sen skyller du på mig, fan kärleken stinker.


jag skulle lyssnat på vänner när allting va skit.
det va ju bara dom som märkte hur det höll på att bli.
men nånting inuti mig ville inte höra sanningen.
så jag antar att jag gömde mig o kämpade för kärleken.
varje dag jag vakna va jag där i min fråga.
om det blivigt bättre, kände mig som en fuckin plåga.
vafan skulle jag göra? sitta, vänta och tänka?
alla får problem, du kunde inte ens låta mig hjälpa?

det är det en flickvän är tillför, för att stödja och va-där.
när killen har det jobbigt. Fan varför gjorde du såhär?
om man bryr sig om nån så behandlar man personen väl.
även om det vart gräl, så har jag ju velat finnas där.
nu kanske du förstår min värld, min lilla situation.
fuck it then jag var fan kär, men du blockade bron.
du stötte bort mig för mycket, du visade fan ingeting.
jag tvekar ens att du bryr dig, betydde jag ens nånting?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback