livet...

känner mig så otroligt jävla misslyckad.
men antar de är vanligt vid sånna här tillfällen..
jag är ledsen för att det skulle bli såhär. 
otroligt ledsen ..
satt och kollade igenom alla mina bilder på datorn, 
så jävla fina, minnen bara flödar drömmer mig bort till den tiden
Men nu är du som ett sagoland, och söt jag kommer ditt vaje natt
och i drömmarna får ja va dig nära, precis som jag vill!

du är det finaste jag vet.




Min höna jag fick av johan.

Jag saknar dig..

jag släpper aldrig taget om dig.



sanningen är att jag saknar dig, det skulla aldrig blivit såhär.
vi har ett band som aldrig kommer slitas ut, jag vill inte va utan dig.
Jag vet att jag har gjort fel, man ångrar sig förbannat mycket förlåt johan.
och glöm aldrig våra 14 månader, när du lärde mig åka skidor
när vi åkte båt resa, när vi va i jkpg på alla hjärtans dag, när vi va på liseberg.
eller när vi bara busade, "först upp till sängen" saknar när du jagar mig upp för trappan
och alla ord, saknar att bli kallad baowen av dig, eller äkkon.
du är min belkon, och vi har ett språk ingen annan förstår.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback