10 dagar kvar!

Yes, meddelande ifrån blogg.se
Men jag är väl ändå inte uppe o sköjjar då!

I natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.

Btw, fick min julklapp ifrån emilie   TAAACK <333
blev ett hål i tragus, har haft där innan, men blev fuckat med tanke på att ja tog de
själv med jossepusse, vilka minnen !

hääär kommer iaf bild på de.




Åhh nu är det 10 dagar kvar tills ja & älskling åker!
kan man LÄNGTA mer eller?!!


Shiit trött ja är, men ändå lägger ja mig inte.
men allvar nu ska ja lägga mig med mina flufftofflor oh johans tröja o kolla film
får se om ja orkar hämta glass men de gör ja nog, om ja ens är suger , det vet man ju aldrig.

livet kan ju bara va för bra ibland.
och det gillar jag ;)

sova nu ja tack, höres imörrra


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback