9 dagar kvar!

Vilken dag!

Börja med att ja gick upp , fixade mig sen kom pappa hem o hämtade mig
för att vi sedan skulle dra t nässjö, och pappa tvingade mig att peka finger i vägkamerona, det tyckte han va sååååååååååååå kul, men vi åkte ditt för vi hade nått möte med skolan.
så vi åkte dit , mötet gick helt okej!

När vi åker hem börjar bilen hålla på körde typ i 30 i uppförsbackar, så jävla kasssst.
men sedan försökte vi gasa på så snabbt som möjligt, men pappa stannar för att kolla
vad de är för fel, vid typ frinaryd, då man hör pappa bara skrika : spring ut bilen, BILEN BRINNER FÖR I HELVETE!
jag kastar mig ut och börjar springa & pappa med, sen började det ta sig redigt mycket, så 1 minut efter att vi va ute ur bilen va bilen rökfylld, så ringde barnkåren så köm dem o släckte skiten, sååå nu är de
R.I.P vår bil!

jävligt äckligt när sånt där händer alltså.

Btw, köpt silver schampo t mitt äckliga hår bläääääääääääääääääääääää
men hoppas de blir fint.

Imorgon blire typ skola eller nått sånt ja, om ni vill då ja!

ska lägga mig o kolla på sommar i sverige , sen kick ass
började kolla den igår så jaa..







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback