....

jag vill förändra mig och jag kommer göra det.
jag har så svårt att göra det snabbt, jag inser vissa saker som jag kanske
borde inset för längesen, jag kanske kunde fattat ifrån början då hade väl allt varit bra?
jag vill inte va nån som förstör, jag vill va den som ger glädje till andra, jag vill vara den som är bra
som ger energi inte göra så att någon tappar den, jag vill inte att ja ska va den som förstör för mig själv.
jag vill göra allt för att ja & alla ska va lyckliga, jag bryr mig om andra, och jag vill inget mer än att förändras,
jag håller på att förstör för mig själv o jag är jävligt trött på detta. jag vill ha de bra, jag vill må bra ..
och den enda som kan ändra det är ju jag.
och jag ska se till att jag ändrar mig, för annars mår jag inte bra.


8 dagar kvar tills vi åker.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback