längesen.

En vecka sen ungefär jag skrev nu.
kände att nu har jag tid att skriva lite
om vad som hänt de senaste dagarna!

Har sovit hos min underbara pojk i helgen,
ifredags tog vi de lugnt, va ute o gick på kvällen, spelade kort och bakade kladdmuffins
sen blev det tv, där vi båda somnade men jag vaknade och då gick vi upp o la oss i sängen ist :)
lördagen tog vi det lugnt med lite chips och sånt, sen film
kollade på romeo och julia men johan tyckte den sög, men jag gillar den :)
sen blev det paranormal activity 2, guuuuschhh va äcklig säger ja bara ..
men hade ju en kille som höll om mig och tog hand om mig när ja blev rädd :*

Söndags åkte vi lite pulka eller snowracer, gillades inte så mycket utav mig rätt kallt.
men kul va de iaf :)
speciellt när vi åkte två :*
sen blev de mys o lite <3


ALLA HJÄRTANS DAG!
Började med att jag väckte min snygging lite gulligt, pussade på han o lite.
sen gick vi upp och klädde på oss och fixade, sen drog vi till jkpg.
och han bjöd på middag, har världens bästa KILLE!!<3
sen gick vi runt på a6 och lite, blev kär i ett par skor, guuuuuuh såå snygga.
tyckte även johan :) 
sen köpte vi lite godis och åkte hem :)
Hemma blev det mysa massa, sen va vi allmänt kärleksfulla emot varandra
han sa så mycket som verkligen berörde mig, shiiit vilken kille!
sen gick vi upp, tände ljus och hade massa mys, sen masserade vi varandra o bara hade de jätte fint!


finns ingen bättre en mig kille, han gör mina dagar.





nu sitter ja med silvershampo ihåret,
bakade kladdkaka innan t syster och mig,
och nu glor ja på tv, imorgon blir det sova hos min faster med johan
kommer bli kuligt, sen på torsdag drar vi som sagt.

ajjah höres! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback