Morgon!

Vakna för en stund sen, igår låg man o smsa med min lilla fijna elvira
hon är lite lustig, konstiga saker hon får för sig att skriva, lite elak oxå.
men man älskar ju henne mer för de ;*
massa pussar på henne!

Nu har jag tagit på mig kläder, blev johans tröja & hans mjukisbyxor
sååå mysigt att känna lukten! jappjapp!

snart ska ja kolla om alla kläder är torra så, ska jag packa lite
sitter o lyssnar musik och bara njuter av att det är i morgon vi åker.
shiit va de kommer bli skojjigt :)

Sen åker jag in till min fijna mammaplutt o är med henne lite,
sen kommer faster o hämtar mig efter jobbet, så åker vi hem ditttt
då blir jag barn på nytt o leker med min älskade kusin zabina!
sååå underbart, sen hämtar vi johan !
kommer bli en underbara dag.

HADESKITFETT

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback