---

Ibland känns det som att fötterna inte bär, att man bara faller mer och mer
men aldrig riktigt orkar ta sig upp, som om jag vorre hjälplös.

Jag tänker kämpa till vilket pris som hellst, jag vill stå där
i mållinjen som en stolt kämpare, men hur ska jag lyckas ta mig dit utan fötter som bär.
jag antar att man måste försöka tänka på va man har och inte ge upp o gräva sin egna grav.


Det är inte alltid det är lätt,man vill ju bara att livet flyter på bästa möjliga sätt.
Man döljer smärtan,men den kommer fram till slut.. ska man satsa högt ser man till att landa mjukt.
Tårarna rinner och jag lider men i svåra tider måste man våga vinna svåra stider.
man måste försöka hålla huvudet högt
alla vet att såran brukar svida men, försöker att se visa saker ifrån den ljusa sidan,
tänka på att se upp vart man en går, och tänka på att inte ge upp vart man än står
.


----------------------------------------------------------------------------------------






Jag älskar dig johan, du får mig att orka och le igen


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback