alltalltallt.

2011

Jahopp då var det ett nytt år med många nya möjligheter.

Allt har förändrats och gått från bra till dåligt, dåligt till bra..
allt är liksom inte som innan längre, men ska väl skriva lite nu med tanke på att jag är
kass på att uppdatera här, men har väl inte tid ( även att halva dagen går till datorn )

Förlorade johan för en månad sen, livet svek verkligen som jag skrev i förra inlägget,
så förstod nog dem flesta att det tog jävligt hårt på mig, men hade underbara vänner som fanns där
och tog emot mig när jag föll, jag kommer aldrig kunna tacka dem tillräckligt!
Det var den värsta tiden..

Nyår blev i nässjö, blev mysig mat & sen ut på stan oså.
Helt okej!

Efter nyår, kom johan till mig och vi har pratat ut och även pratat om allt mellan himmel och jord.
Och både han och jag insåg jävligt snabbt att vi verkligen passar så jävla bra tillsammans,
och jag är sjukt glad att jag har honom igen, för den där killen älskar jag verkligen grymt mycket.
Vi åkte till jkpg med mamma och träffade mormor som jag icke träffat på 10 år av olika anledningar, men det var iaf super sköjj där och vi hade det trevligt med god mat o massa prat, johan va ju med så de va ju extra myspys.

Resten av den veckan, kollade vi på film & bara hade det underbart.
vi hade verkligen saknat varandra, första blicken när han kom av bussen , ett stort leende aahhh finns inget bättre.

herregud vad glad jag är att jag har honom!


Men även att allt är på topp i kärleken , finns det briser någonannanstans.

Min ena halva slutade fungera, jo min bästavän som jag hoppades på att få leva livet ut med
blev det fel och sånt jag inte behöver gå in på här.

Det jag vill säga till henne är

Jag älskar dig, och saknar dig nått sjukt!

----------------------------------------------


Nuu ska jag allt gå ner o dricka kaffe o äta lite gott som dem har bakat,
btw, praktik nu gåår skiit bra verkligen, ska skriva på papper om sommarjobb
redan efter första dagen, kan det bli bättre?!!!
wohooow!


Johan jag älskar dig<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback