blädag

hejsan hoppsan lillebror!

idag vakna jag av att jag hade cp;t ont i magen gick upp då va pappsi uppe och hans fru.
så jag gick ner o sa att jag stannade hemma idag, sen ställde jag klockan och ringde jobbet.
sen kom dem in och kollade till mig, så söta dem är här :*

sen kom iaf syster hem och då hade hon köpt cola, haha
som jag bara va tvungen att ta ifrån, det gillades inte, sån söt buwse är hon.

nu har jag kollat klart andra avenyn och det va såååå jävla sorgligt!!!
har sett de innan , men liksom vrf inte igen.
Johan & jag brukar kolla på de och nu blir han väl inte sur för att ja redan kollat alla:*
han är så söt min pöjk!

tänkte lägga in lite favoritlåtar ifrån spotify :)

*
Lifehouse – You And Me

* Fm Static – Moment Of Truth

* Minnah Karlsson – I'm Not Ready To Make Nice

* Ron Pope & The District – A Drop In the Ocean

* The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel

* Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Det är väl dem jag lyssnar mest på.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback