blev lite systersjuk :$






Jag vill börja med att säga att min syster är helt underbart men oxå en jävla plåga ibland
vi älskar varandra jävligt mycket, men det märks nästan aldrig, vi bråkar, snor saker ifrån varandra, allt som typ hör till, skyller på varandra retar och håller på. När vi va små bråkade vi
om vem som skulle stå längst fram när vi sjöng till spice girl eller om alla leksaker

Även att jag och jasmine bråkar så skrattar vi nästan alltid till slut, eller jag gör någon dum minn så hon inte kan hålla sig, jag skyller på henne och hon som fan på mig, även att hon inte skulle erkäna att hon faktiskt är likadan, Jag är så glad att jag har henne som min syster min bara min storasyster, varje gång vi flyttade och skulle välja rum va de hon o jag som skrek & nästan slågs om vem som skulle ha rummet, men alltid kom pappa eller mamma in och sa att hon va älst och fick välja först det va då man hatade att hon va stor och inte jag, då hatade man att ens ha en syster.

ibland kan vi sluta prata, ja vi kan sitta och äta va under samma tak och inte säga ett ord till varandra, men när detta händer är det alltid jag som går in och busar till de inne på hennes rum, vilket är jävligt (OMOGET) enlig henne :) haha det gillar jag.

Men jag skulle aldrig klara mig utan henne, för hon ger mig så mycket styka och får mig att le
i den svåra och tuffa stiderna, en sån syster man håller varmt om hjärtat,
som när jag va jävligt deppig innan, drog vi på låten Wannabe med spicegirl och började dansa som vi vorre 4 och 6 igen.
Men sån jävla känsla när man bara är glad för att hon faktiskt vill hjälpa en
hon brukar sova hos mig när jag känner mig ledsen, rädd ellerr vad som
då är man trygg, man vet att hon finns även om hon sover och blir oftast sur om man väcker henne.

Jag älskar dig Jasmine, du är bättre en bäst.


Kommentarer
Postat av: Ingetilda

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-21 @ 07:55:17
URL: http://ingetilda.blogmedics.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback