...

Blev inte nått sjukhus i dag, för det fanns inga tider. fuuck offf på sjukhus!

Meen under den tiden i stan köpte jag faktiskt ny väska, och 2 underbara tröjor gaah snygga!


...

Ibland saknar man saker ifrån då man va liten, man sprang runt och behövde aldrig
oroa sig för något, man va så jävla stark man visste inte ens vad svek eller bli sårad va.
Men det vet man nu, man vet precis hur det känns att bli lämnad kvar ensam & jävligt ledsen.

och att man själv måste ta sig upp när man fallit, att man inte har en trygg vägg att luta sig på.
man står själv som spelare , och kämpar för att ta dig dit, där målet är om att bli lycklig och känna närhet
ifrån en annan människa.

Att man vill va nått för någon annan, att man bara vill räcka till och bli älskad.
jag tror dem flesta människor känner rädsla för att stå ensam kvar, när man haft det såbra.
att man inte vet vad man ska tro eller göra, att man är osäker på sin plats hos någon annan.
Man vet aldrig vad personen känner eller tänker.
Det är så svår att tro på kärleken när man vet att den skapat djupa sår innan.
Men antar man måste förtränga det som varit och börja om på noll för att få nått att funka och spela någon roll.

...


Förövrigt så kommer bilder på de jag köpt,
och så saknar jag min underbara lilla prins johan!
och i helgen blir det 7 helt jävla underbara månader med den snygga pojken!
sikken snygg o läcker bit jag har som kille! mums!

...

och vad en del människor inte fattar är att dem aldrig någonsin
kommer få honom så, att dem bara inte
ger upp
får mig att garva sönder ibland!
haha!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback