jobbjobbjobb.

Godkväller med er!


Andra dagen på min praktik lika underbar som gårdagen , yesyes
och det gillas ju såklart jädrans massor.

Lunchen blev att träffa hilda, hon tog lite körv på ica o vi satt o snacka :)
Sen va de jobb, men somna i soffan wops, men det va hur chill som hellst.

Hade cp;t med jävla drömmar i natt, man blir så arg.
men ah sov med johan;s mysiga tröjja som liksom luktade älskling!
åhh inte träffat han på några dagar, saknar buwset med min lilla pluttiinutti.
Men helgen blir att gosamosa med han :$

Eventuellt blire kryssning i mars, men det vet han inte om men det blir en liten överraskning för
gubben :)


Kom på att min syster snart fyller 20 ;o
lilla livet blir stor :$


Hilda som fyller 18 ;o
alla bara växer utom jag ! :/

Johan som fyller 19 ;o
snart bor du där jag jobbar..

Pappsi&mammsi
aah de går vi inte ens in på.


Tiden går i raskande fart, men nu är de ju bara lite mindre en tio månader kvar tills jag blir
myndig, åhhh ska satsa satan på mitt lilla körkort.
Längtar tills jag kan ut o åka & bara ha en gammal sleeeten volvo med dunk i.
Grrrrrrr!

Nu ska jag sitta och ha tråkigt, åhh kul ser jag fram emot.

pössen yaoyao♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback