kärlek.det.bästa.jag.vet!<3

jag känner en kille som heter Underbar.
han har ögon, ögon gjorda av diamant
och ett leende som har glimten i sin kant
han har mjukt fluffigt hår,
som får mig att längta till alla år
han har den kropp som alla vill ha,
inte bara du och jag.
han har charmen som ingen människa har,
han har den som passar honom bra,
han har stilen som alla vill sno
det är inget som jag bara tror.
han har känslor som ger kärlek till alla,
precis som när du sjunger lalalala
han säger saker som ingen förstår sig på
isåfall är det bara jag så det får,
han ger glädje till alla han ser är nere
till och med folken på teven,hihi
han har allt det där som alla vill ha,
det vet jag, för det är min kille som det ska va


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback