lite lördag i dag.

Igår åkte man till brinell för att hälsa på killen dock hade han juh försovit sig..
han är alltid så buwsig av sig.
Efter att han hade slutat åkte vi hem till honom och hade det helt underbart :)

nu ligger jag och älsklingen i sängen och äter varma mackor som han gjorde till mig & han :)
så himla underbar är han de där lilla trollet ;*


jag älskar dig Johan du är mitt allt, du är den som får mig att orka.
jag vet att det är du o jag som är menade för varandra, det ska alltid va vi ♥



min underbara lilla prins är du, vi för alltid <3




...


------------------------------------------------------------------------------------
Vad du inte fattar är , att han inte vill ha dig, utan han vill ha mig.
så du kan ge upp nu och sluta lipa.
idiot.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback