mjau

Gött och vara lite sådär sjuk, mjaaa!

Idag åker jag till sjukhuset om jag nu får någon tid, bläää på sjukhus.. såå jävla sega..


minns förra gången jag hade halsfluss, då johan och jag precis hade börjat prata,
fick gulliga sms, och ville bli frisk för att få träffa han, sen när man väl träffade honom i skolan
va de lite nervöst, men vi började träffas, och jag minns första gången han skulle följa med mig hem, där jag
och hilda bodde ett bra tag, de vi kallar (huset) allt blev så jävla underbart.
sen när jag & emilie & hilda åkte till rixfm och jag träffade han där, då vi precis hade blivit ett par.
shiiit vilka underbara minnen man har med den där killen, sen när vi bara låg hemma helt jävla kära,
varken han eller jag ville gå ifrån varandra, det blev till månader , minns såväl när vi firade 2 månader,
vi gick ner hand i hand till vattnet och jag hade tagit med mig lite gott, han och jag på en filt nere vid vattnet
och vi satt där och bara hade de underbart, sen när vi gick hem och jag gjorde upp ett fint bad, och vi bada ett tag, sen hade ja gjort sjukt mysigt i rummet med massa ljus & blommor på golvet!
Sen massor mer underbara minnen!

Den här killen gör mig verkligen knäsvag!

....

Ny låt som mathz gjort som jag hjälpte han lite med:)

http://www.youtube.com/watch?v=gzpNaINrCbY

Lyssna vetja ;)

.....

btw, har inte lagt upp bild på min tatuering än, som pontus gjorde på mig.
för typ några månadersen :)
as nice är den.



Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt!
Den står för mig & min kärlek



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback